Office & Mood Manager

Är du vår nya Office & Mood Manager? Det kommer vara en central roll med stor variation, där du bidrar till att ta Addeno till nästa nivå.

Addeno är ett modernt konsultbolag specialiserade på strategiarbete och transformation. Vi tror att ett framgångsrikt bolag byggs tillsammans och hos oss är alla medarbetare med och styr riktningen i det växande bolaget, i sann entreprenörsanda. Vi värdesätter ett gott självledarskap, entreprenörskap, driv och ambition och strävar efter att ha en inspirerande och inkluderande miljö.

Som Office & Mood Manager jobbar du med allt ifrån vår företagskultur till att utveckla vårt kontor för att det ska vara en härlig mötesplats för kollegor och kunder. Du är drivande när vi arrangerar events – både interna och för kunder. I konsultverksamheten är du central då du ansvarar för fakturering, lönehantering och onboarding av nyanställda. Du kommer skapa stort mervärde i ett växande bolag genom att hålla ihop och driva våra centrala processer som rör personal.

Din profil

Vi tror att du trivs med att växla mellan att jobba strategiskt och operativt och att du har förmågan att balansera många olika aktiviteter. Du gillar att tänka i termer av effektivisering och processer, och att skapa struktur och stödfunktioner där det behövs. Du är samarbetsorienterad och prestigelös. Precis som alla Addenosar involverar du gärna andra i det du gör och bidrar aktivt till en trivsam miljö.

Du har erfarenhet av ekonomi- och lönefrågor och är van att ta ansvar. Det är en stor fördel om du arbetat i konsultbranschen eller sälj- och entreprenörsdrivna bolag, där beslut går snabbt och alla hugger i där det behövs.

Dina kvalifikationer

  • Minst 5-10 års arbetslivserfarenhet
  • Arbetat med ekonomi, HR eller administration

 

Sök nu!

Är du intresserad? Härligt, då vill vi att du hör av dig! Skicka ditt CV och en ansökan där du berättar lite mer om vem du är och varför just du är vår nästa Office & Mood Manager. Vi ser fram emot att höra från dig.

Skicka din ansökan